Wednesday, October 20, 2004

شباهت تو به بابا

سلام ناناز مامان




بابا معتقده که این عکس تو خود خود کوچولوگیاشه. بابا یه عکس داره تو خونه مامانی اینا که
اونا هم با تطبیق عکسای تو با اون عکس بابایی شبیه همین نظرو با غلظت کمتری دارن. یهنی میگن خیلی شبیهه مخصوصاً حالت چشم و ابرو و مژه و پیشونی. بابا در این حد نظرش قویه که میگه اگه این عکسو سیاه سفید چاپ کنن و یه ذره ام کثیف کوثوف باشه و بدنش دست عمو و عمه و خاله و داییش و بگن این بابا حمیده همه باور می کنن. راستشو بخوای من دوست دارم تو شبیه باباییت باشی. اگر چه که توی بعضی حالتات حس می کنم که من عین این عکسو تو این حالت دارم

می دونی یادم میاد که اون موقع ها که هنوز به دنیا نیومده بودی فکر می کردم که اگه خوشگل نباشی من چی کار کنم. راستش اون موقع هنوز به عمق واقعیت اون مامان سوسکه و پاهای بلورین پی نبرده بودم. حالا هم نمی دونم تو واقعاً اینقدر خوشگل و نازی یا من اینجوری می بینمت قربونت برم مامانی

0 comments: