Monday, November 21, 2005

پست اجباری

سلام

یه چند وقتی بود که کلیا دادشون هوا بود که ای وای ما رو الکی پینگ می کنن و بعضیا هم میگفتن که حالا مگه بده !!! و منم فکر می کردم که آخه چرا باید یکی ، یکی دیگه رو پینگ کنه ! حالا یکی یا شایدم چند نفر یه چند دفعه است که ما رو الکی پینگ می کنن... اومدم بگم که والا اشکال از فرستنده نیست ! و هم از فرصت استفاده کنم و بگم که برای پسرکم دعا کنین...مریض شده و تب کرده.. برای اولین بار از اول تولدش 2 درجه تب داشت... فکر کنم حالش خیلی خوب نیست چون اینجا که دکترا تب بر به زور به بچه میدن، دکتر بهش آنتی بیوتیک داد... در این حد بهم امیدواری داد که بگه
ِDon't worry ! if he was too bad, I wouldn't let you take him home !!!

دارم فکر می کنم که اگه اونجا بهم می گفت باید بستریش کنی چه حالی بهم دست میداد. دیشب وقتی چهره معصوم بی حالشو میدیدم که خسته رو تخت ما دمر دراز کشیده و صورتشو چسبونده به پتو، اشک بود که میومد ها... واقعاً بچه عجیب چیزیه... فکر کنم هر چند پست یه بار باید اینو متذکر شم !!!


راستی اینم بگم که کامنتای همتون میاد. فقط چون من به خاطر اون اذیت ها، از این کانفرمیشن کامنت ها گذاشتم. یه قدری طول میکشه.
ممنون از محبت همتون
خیلی وقت بود که چون هیچ چیزی از تولد پسرک ننوشته بودم، دلم میخواست عکسشو اینجا براش بذارم. حالا که پست امروز عکس نداره. عکس تولدش برای امروز



این کیک تولدش


اینم بقیه تولدش

24 comments:

Anonymous said...

مامانی غصه نخور لگه اینجا بودی و همه زمستون بچه ات مریض بود چه کار می کردی خوب می شه فقط نذاز تبش بالا بره خودت اکه استامینفون کودکان داری حتما بهش بده منتظر خبرهای خوب هستم

Anonymous said...

ghabli ro man neveshte bodanm

Anonymous said...

سلام. می دونم چقدر سخته بچه ها مریض بشن. می دونم چقدر غصه می خوری. ولی نگران نباش. بچه ها زود خوب می شن و این مریضی ها براشون خوبه، چون بدنشون در مقابل مریضی ها مقاوم می شه. اصلا نگران نباش، معلومه که تبش مال عفونته (احتمالا گلوش) که آنتی بیوتیک گرفته. حالا آنتی بیوتیک اثرش رو زود زود نشون می ده.

دختر آفتاب said...

سلام الهي زودتر خوب بشه.. مي دونم چقدر الان نگرانيد...

Anonymous said...

سلام ، دلم خيلي خيلي براي عليرضا عزيزمون سوخت و فكر كنم من هم طاقت مريض شدن بچه ها را نداشته باشم ، بچه ها توي مريضي خيلي مظلوم ميشن و ادم دلش كباب ميشه براشون ... انشاالله با يه ذره استراحت خوب خوب و شاد و سلامت مشغوله بازي هاي شيرينش ميشه...

Anonymous said...

مامانی. غصه نخور . همه بچه ها مریض می شوند. می دونم چه حالی داری. اما مطمئن باش این هم می گذرد. عکسهای تولد علیرضا رو نتونستم ببینم. ایشاا... زودتر خوب بشه. مراقبش باش.البته مراقب خودت هم باش.

Anonymous said...

سلام ماماني خوبي پسر گلم بهتر شده ؟ انشاالله كه تبش پايين اومده . تا ميتوني پاشويه بكنش نذار تبش خيلي بالا بره نگران هم نباش عزيزم بالاخره مريضي براي همه بچه ها هست زود خوب ميشه انشاالله

Anonymous said...

مریم جون می دونم مریض شدن بچه چقدر سخته!! خدا کنه هیچوقت بچه ها مریض نشند. آدم خودش مریض بشه اما این طفل معصومها نه. اتفاقا آریا هم یه هفته رفت مهد مریض شدتب شدید با گوش درد. دکترش میگفت که گوشش قرمزه باید آنتی بیوتیک بخوره.
میخواستم بگم که انشالله زود زود خوب میشه. فقط خیلی مراقب باش که تبش بالا نره. حتما پاشوره اش کن و تب بر یادت نره.ا
مواطب خودتون باشید

Anonymous said...

سلام.الهی گلت زود خوب بشه.دلم اوخ شد.من عاشق اون پسر کارتونیه توام.
بعدشم طلا خانم من تویکی از پستهام مفصل راجع به اسمم نوشته ام.
شما تازه با رفیق شدی اما اونم چون باهوشی زود کشف کردی.
بوس.
میشه یه سوال؟
چه جوری اقامت سوئیس گرفتی؟
منم میخوام(چه پرروام.)علیرضای گلتو ببوس.یه سوپ براش بپزی خوب میشه.

Anonymous said...

من کامنت دادم.اومد؟
:)))

Anonymous said...

مامان مريم عزيزم . نگران نباش . ميدونم ديدن جگرگوشه آدم وقتي كه تب داره خيلي سخته ولي خب اينهم جزئي از زندگيه و كاريش نميشه كرد . پسركت داره آقا ميشه و وارد اجتماع ميشه بنابراين اينجور مشكلات هم اجتناب ناپذيره . فقط مراقب باش تبش خيلي بالا نره . ببوسش . متاسفانه امروز هيچ عكسي نميتونم ببينم . دوباره فردا سر ميزنم .

Maman Maryam said...

salam farre izadi joon... are oomad...=))

valla ma eghamatemoon movaghghate. yani ta vaghti ke inja daneshjoo bashim, hastim, ba'desh dige bayad ye fekre dige be hale khodemoon bokonim :)

Anonymous said...

salam
alireza behtar shode? negaran nabash va ghose nakhor ke ba in mariziha badaneshoon moghavem tar mishe montazerim ke ba khabarhaye khoob bargardi

Anonymous said...

سلام بر مامان مريم عزيز
اميدوارم اين شرايط دشوار هر چه سريعتر تمام بشه و عليرضاي عزيز سلامتي خودشو دوباره بدست بياره.
در مورد پينك شدن هم بايد بگم كه اين مساله به دليل يك نقص فني در سيستم بلاگ رولينگ پيش آمده و فقط كافيه كسي از بلاگ اسپات برايت يك كامنت جديد بزاره. مي تواني شرح بيشتر ماجرا را در وبلاگ پيشگو بخواني.
مواظب خودت و فرزند گلت باش.

Anonymous said...

چه میکنه این مامان مریم هم بخاطر اکتیو بودن و تند تند نوشتنت بود هم واسه دوچرخه سواری به ترک علی رضا!!!
ایشالله که حالش زود بهتر میشه و از نگرانی در میای بوس بوس

Anonymous said...

ممنونم ...

Anonymous said...

سلام .حالت خوبه؟
چطوری؟
اومدم شما رو دعوت کنم که تشریف بیارین وبلاگ من و محمد من.اگه بیاین خوشحالمون کردین .ما اونجا خاطراتمون رو می نویسیم. امیدوارم که اگه اومدین خوشتون بیاد و امیدوارم ارتباط دو تا وبلاگ تا ابد حفظ بشه.راستی اگه دلت می خواد که ما رو لینک کنی خبرمون کن که ما هم از خجالت شما در بیایم.

با آرزوی روزای خوشگل و شاد

Anonymous said...

Negaran nabash azizam bache hamine dige gol khanoom mariz mishe avazesh badanesh ghavi mishe dafeye bad ke mikrobe oomad dige tab nemikone. doosetoon daram gol pesaramu beboos , be zoodi ham benevis ke halesh khoobe khoob shode.

Anonymous said...

بازم من نمي تونم عكسا رو ببينم

Anonymous said...

عليرضا عزيزمون ، چه خبرها بهتر شدي كه حتما ، تنبل خان نكنه خوشت اومده كه مامان و بابا هي لوست كنن و بگن پسركمون تو مريضيش ، معصوم تر ميشه ... پا شو ديگه و بدو برو سراغ بازي هاي شيرينت ...
و به مامان مريم عزيز بايد بگم كه دل هاي پاك و صاف آدم هاي مهربوني مثل شماست كه آنقدر با احساس هر مطلبي را مي خونين تااشكتون را در مياره... ولي قبلا هم به بعضي از دوستان گفتم كه يا نبايد بنويسم و يا از ته دل بنويسم. شاد و سرخوش باشين انشاالله و به بابايي هم سلام برسونين

Anonymous said...

خوبش كن.زود باش خدا جونم.خواهش مي كنم :(

Anonymous said...

سلام خوبيد
من مامان مژده هستم
ميدونم چي ميكشيد استا مينوفن وپاشويه خيلي خوبه خوشحالم از اشناييتون پيش منم بيايد حتما

Anonymous said...

سلام گل بانو.علیرضای خوشگل و کارتونی چطوره؟
بهتره انشاالله؟
خودت خوبی؟
من خوبم.سینا هم بد نیست.(خودمو تحویل گرفتم)مرسی به من سر میزنی.

Anonymous said...

ایشااله زودی خوب بشه