Monday, August 02, 2004

عکس علیرضا سه روزگی











3 comments:

Anonymous said...

age dastam bhet berese!!! ye gaazi az oon loppat begiram ke ta 3 rooz jigh bekeshi!

Anonymous said...

سلام علیرضا جان!
به دنیای ما خوش اومدی. دلم میخواد ببینم وقتی بدنیا اومدی با خودت گفتی که اینجا دیگه کجاست؟ حالا که داری اینو میخونی دلم میخواد نظرت رو راجع به این دنیا بدونم و اگر میتونی تصور بکن که در عالم جنینی هستی و حست رو بگو.
وقتی شنیدم دیشب بدنیا اومدی خیلی خوشحال شدم و گفتم انتظارمان بسر اومد و یه نفر دیگه به اعضای خانواده اضافه شد. امیدوارم در دنیا طوری زندگی کنی که رهتوشه خوبی برای آخرتت باشه و اونجور که باید زندگی کنی. تا بعد...
از طرف نانی جان

Anonymous said...

سلام علیرضا جون!
نمیدونم این متن را کی میخونی. اما آرزوی من اینه که هروقت و هر جا که هستی سالم باشی.شاید الان که اینو می خونی شاید منو به اسم زهره بشناسی.اما نمی دونم چی صدام می کنی. الان فقط 10 روزته . وای نمی دونی چقدر دوست دارم.دیروز چهار تا بوس از همین راه دور از طریق مامان و بابائی برات فرستادم.
علی رضا برات یه آرزوی بزرگ دارم:عاقبت بخیر بشی . امیدوارم زود زود ببینمت و خودم ماچت کنم.آخه نمیدونی چقدر ناز و دوست داشتنی هستی.همهء بچه ها |اک و دوست داشتنی هستند.کاش همیشه همینطوری بمونی.دوست دارم کوچولو.(البته کوچولوی الان)خدافظ