Monday, July 09, 2018

July 2018 - From the past few months

خیلی وقت ئه که نشده بنویسم ماجراها رو… این جا باشه چند تا از چیزهایی که توی چند ماه گذشته یادداشت کرده بودم…

داریم یک مسابقه‌ای با هم تماشا می‌کنیم، پسرک می‌گه: این لی سانگسو بهترین بازیکن کره است... می‌گم: هان.. می‌گه: نه منظورم کریا است... می‌گم: هان خب آره... می‌گه: گفتم نکنه فکر کردین کل دنیا رو می‌گم... / من به حال خنده ام که حمید می‌گه: کره چه ربطی به دنیا داره؟ می‌گم: فکر کرده بگه کره، ما فکر می‌کنیم منظورش کره زمین ئه :)))

پسرک یه تریپی داره که وقتی تقاضای یه چیزی می‌کنه و نه می‌شنوه، یا وقتی یه خراب‌کاری‌ای رخ می‌ده و خلاصه هر اتفاق این طوری، صداش رو آروم و قیافه‌اش رو بدون ایموشن می‌کنه و در حالی که اغلب اوقات سعی می‌کنه جلوی خنده‌اش رو بگیره، به صورت 10 ثانیه‌ی اول این آهنگ می‌خونه: هلو دارکنس مای اولد فرند، آیو کام تو تاک وید یو اگن... / یعنی عاشق این کارش هستم به معنای واقعی کلمه. اون قدر که بامزه این کار رو می‌کنه :)) https://www.youtube.com/watch?v=4zLfCnGVeL4

بهش چاغاله بادوم دادم خورده، می‌گه این باقالی پلو مزه‌ی سیب ترش می‌ده چرا؟ / اون دیوار رو بیارین جلو. باقالی پلو آخه؟ :|

پسرک چند روز پیش می‌گه چه‌قدر بردی پوکر؟... در حالی که انتظار رقم رو نداره و تعجب کرده می‌گه: پلیز دو شر. شرینگ ایز کرینگ :))... براش توضیح دادم که من پولی که توی پوکر می‌برم رو جزو پولی که خرج زندگی می‌شه حساب نمی‌کنم و قاطیش نمی‌کنم و فقط فولان کار باهاش می‌کنم و  دلایلم رو براش توضیح دادم و می‌گه: حیف ولی، می‌شد باهاش دو تا آلترا بوست خرید :)) / از لحاظ مرض چند ماه پیشش که کفش بود و آبسشن به آلترا بوست که بالاخره ذخایر ارزیش رو خرج کرد و خریدش و ما از شر ولو بودنش تو سایت‌های کفش بالاخص استاک‌اکس راحت شدیم!

بچه رو صبح بردم دبیرستان جدید که کلاس‌های سال دیگه‌اش رو انتخاب کنه... عکس‌های تیم‌های مختلف به دیوار بود و همه مرد بودن رسمن... باورم نمی‌شه واقن به همین زودی به این سن رسید... بچه‌ی دبیرستانی داشته باشم من؟ آر یو کیدینگ می؟

حمید چند روز پیش در حالی که خودش رو کشته که نگه فقط 100 خوب ئه، به پسرک می‌گه: خوب ئه نمره‌هات ولی اگر بیشتر درس بخونی خب بهتر هم می‌شه.... پسرک هم نه گذاشته نه برداشته می‌گه: نه، من از اون دانش‌آموزاش نیستم / :)))) یعنی آب پاکی رو ریخت رسمن

پسرک دیروز داره سر به سر سنجد می‌ذاره... می‌گه: سنجد خیلی باهوش ئه. برای این چیزا نمی‌افته!... طبعا منظورش این ئه که گول این چیزها رو نمی‌خوره منتها هی وونت فال فور ایت رو کلمه به کلمه از انگلیسی به فارسی ترجمه می‌کنه :))

از دیگر نمونه‌های این ماجرا هم این ئه که داریم یه آهنگی گوش می‌دیم، می‌گه: نمی‌دونم چه جوری بالا میاد با این حرف‌ها / منظورش این ئه که چه جوری این آهنگ‌ها به ذهنش می‌رسه :))... "کام آپ ویت دیز وردز"

داریم خونه رو تمیز می‌کنیم که اینسپکتور بیاد از طرف این کسی که می‌خواد خونه رو بخره... پسرک می‌گه: This is like sharpening your knife for somebody who's gonna behead you with it in medieval times!!!... عاشق این متافورهاش هستم یعنی :))

پسرک رو ول کنی می‌خواد همه رو سو کنه... یعنی کوچکترین خطایی ازشون سر بزنه می‌گه سوشون کنیم؟ :))... یعنی اصن یه جاهایی که می‌میریم از خنده از دستش... توی دیزنی ورلد، هر رایدی یا نمایشی اول صفش زمان استیمیتد زده بود که چه‌قدر طول می‌کشه این صف، یه دفعه ما ده دیقه بیشتر از اونی که نوشته بود توی صف واستادیم و پسرک سریع دراومده که: به نظرم سوشون کنیم :)))

داریم قبل خواب حرف می‌زنیم و داره یه چیزایی تعریف می‌کنه، می‌گه این طرف واقن ویدیوهاش خنده‌دار ئه، مثل خیلی‌ها الکی نیست که می‌نویسن آی بت یو 5000 دالرز دت یو کنت استاپ یورسلف فرام لفینگ و اینا... من می‌خندم به مدلی که داره تعریف می‌کنه. می‌گه: سیریسلی، یه دفعه اون‌قدر ویدیوش بی‌مزه بود که رفتم براش کامنت گذاشتم ور ایز مای مانی؟ / :)))) اسکل من

پسرک طبعا به اقتضای سنش خیلی میوزیک اکسپلورر هست و من هلاک وقتی هستم که توی اکسپلوریشن‌هاش آهنگی پیدا می‌کنه که به نظرش من خیلی ازش خوشم خواهد اومد و با ذوق میاد که مامان بیا برات یه آهنگی پیدا کردم که فکر کنم خیلی خوشت بیاد... و معمولا چون سلیقه‌ی من رو می‌شناسه هیز گس ایز اسپات آن... کشف جدیدش برام این آهنگ ئه که از وقتی برام پیداش کرده تبدیل به آهنگ کارم شده، وقتی که می‌خوام کدی بنویسم که خیلی احتیاج به فکر نداره، می‌ره روی ریپیت و همیشه هم کیفور ام از اینکه پسرک برام پیداش کرده: https://soundcloud.com/lindseystomp/shatter-me-feat-lzzy-hale



0 comments: