Friday, January 27, 2006

چند تا عکس



یکی از اون عزیزایی که تو پست قبل حرفشون بود، این عکسا رو که من براشون چند ماه قبل فرستاده بودم با یه تغییرات جزیی !!! پس فرستاده. پسر خاله خوب و مهربونم، ممنون. توضیح نداره... ببینین













مادر گل، اعضای بدنتو میشناسی. چشم ( نشونش نمیدی باانگشت، وقتی میگم چشمت کو؟ چشمک میزنی) دماغ ( با 5 تا انگشت نوکشو میگیری و میکشی) گوش، مو ، انگشت، دست ، پا ( این یکی رو بلدی بگی، میگی پااا و تا جایی که میتونی زانوتو خم می کنی و پاتو میاری بالا)
انگشت، چونه، زبون، دندون و گاهی شکم یا همون دل ل ل) و البته این اصلاً به این معنی نیست که هر وقت ما دلمون بخواد شما هنر نمایی کنی و همه رو نشون بدی ... گاهی که سر حال باشی اونم نه همشششش با هم... خسته میشی خدای نکرده... یه وقتایی هم که بهت گیر بدم که علیرضا گوشت کو و تو نخوای جواب بدی اول از سرت باز می کنیم و اگه بازم بگم یه نگاهی بهم می کنی و دماغت رو نشون میدی و من میمونم که گریه کنم یا از اینهمه جوونوریت بخندم... دوست دارم خیلی ، تا حالا که حرف درست و حسابی نمیزدی ولی الان خیلی خوشحالم که شروع کردی به تقلید و امیدوارم که زودتر حرف بزنی و دل ما رو بیشتر ببری


21 comments:

Anonymous said...

این میکروب کوچولومون خیلی خوردنیه منم از این میکروبا میخوام
این پسری داره هر روز بیشتر از روز قبل دلبر میشه وای به حال دخترهای 20 سال دیگه
عسلی من این مامانت اینها هم چه توقع هایی از الان ازت دارن ها
انتظار دارن همه اعضای بدنت را تو یک دفعه بهشون نشون بدی خاله جون تو هم خودتو واسشون بگیر و هر دفعه یکی را بهشون نشون بده
خاله یک عالمه بوس برات میفرسته عسلی من

Anonymous said...

جیگر این همه قلدریت رو برم عزیزم

Anonymous said...

che axaye bahali bood moohash che be ham rikhte bood too axe avali:)) va un ax ke adaye keyvoon ro dar avarde
khoda negahesh dare in alirezaye az gol behtar ro mohkam gazesh begir vali dardesh nayada :)
shad bashi

Anonymous said...

وایییییی این عکساش خیلی عشقولانه بیده. قلدر خان! خشکل خان ! داماد من میشی؟

Anonymous said...

خودت موهاشو اينجوري به هم ريخته كردي يا كار خودش بوده؟
بعدشم سر اين بچه به اين كوچيكي ميكرب نداره كه.
بعدترشم اون عكس آخري خيلي ناز بود. كاش ما آدم بزرگها هم بتونيم كه بدون توجه به مليت و فرهنگ و قيافه اينجوري كه با شادي و خوشي اين دو تا بچه با هم دوست شدند و به هم ميخندند با هم دوست باشيم. خدايا دل پاك و صاف بچه ها رو هيچ وقت ازشون نگير حتي اگه بزرگ شدند. يعني ميشه؟

Anonymous said...

عليرضا خيلي بزرگ شديا!

اين جريان گوشت كجاست هم خيلي باحال بود

حالا پول زووووووووور وده!!

Anonymous said...

وای چه پسر گلی خصوصا از نوع میکروبیش

Anonymous said...

وای این تغییرات جزیی!!!! خیلی با نمک بودن آفرین به خلاقیت پسرخاله!

Anonymous said...

سلام.عکسها محشر شده بودن.دست پسرخاله درد نکنه.(فکر کنم در اثررفاقت با کلاه قرمزی اینجوری شده)(چشمک)0

Anonymous said...

سلام. من نمي دونم چرا امروز توي هيچ وبلاگي نمي تونم عكس ببينم. حالا دوباره سر مي زنم اميدوارم كه بتونم عكساي گل پسري عزيز و كه خيلي دوسش دارم ببينم

Anonymous said...

salam. heif ke man emrooz toye har veblogi miram nemitoonam aksa ro bebinam. delam vaseh in pesare ghande asal tang shodeh bood.
karhaye kheili banamaki yad gerefteh ke shoma hessabi hal mikonin. key mishe pesariye manam in karha ro bokoneh man keyf konam

Anonymous said...

salam. heif ke man emrooz toye har veblogi miram nemitoonam aksa ro bebinam. delam vaseh in pesare ghande asal tang shodeh bood.
karhaye kheili banamaki yad gerefteh ke shoma hessabi hal mikonin. key mishe pesariye manam in karha ro bokoneh man keyf konam

Anonymous said...

سلام مامان مريم
عليرضا جونم چطوره ،خدا كنه كه هميشه سالم باشه
عكساش خيلي قشنگن
ارغوان ديگه انقدر شيطون شده كه اصلا نميشه عكس درستو حسابي ازش بندازيم
شاد باشيد

Anonymous said...

عليرضا جون بوس زور وده . خيلي عكساش بامزه شدن . اون ميكربه از همه بامزه تره . بعد هم مريم جون بچه ها همشون همينجورين . درست وقتي كه اصرار داري يك كاري رو انجام بدن نميدن . دست به خيط كردنشون حرف نداره .

Anonymous said...

قبلا هم گفتم عكس آخريه خيلي نازه. ولي لطفا غلط املايي رو درست كن. ببين داوطلبانه درسته, اون داوتلبانه رو اگه تونستي درست كن آفرين.
راستي ديدم تو عكس آخريه به هم نميخندند, اما انگار دارند يه چيزي به هم ميگن. چي ميگفتن؟

Anonymous said...

مامان مریم این میکربت خیلی خوردنیییییییییهههههه، من هم از این مدلش می خوام!!!میزاری یه ماش آب دار ازش بگیرم؟؟؟؟؟

Anonymous said...

عكس هاي عليرضا عزيزم حرف نداشت

رفتم توي روياي ديدن و رسيدن به روزي كه از دختركم يكي يكي اجزاي بدنش را بپرسم و نشونم بده

واي باز هم ميگم كه عكس ها به خصوص اون اوليه بي نظير بود

Anonymous said...

!...اصولا همه عليرضا ها جيگر نشريف دارن

Anonymous said...

سلام.
اين سري عكسها با اون زيرنويسها واقعا حرف نداره.
ببوس عليرضاي جييييگر رو:)

Anonymous said...

مریم جونی
مرسی از کامنت خیلی مهربونت یک عالمه بهم روحیه دادی
منم دلم واسه نوشته هات و کارای میکروب کوچولو خوشگلم تنگ شده چرا نمینویسی؟ کلاس چطوره؟ خوب پیش میره یا سخته؟ بیا بنویس که دلم واسه علیرضا عسلی یک ذره شده جفتتون را میبوسم و مراقب خودت و عسلی باش

Anonymous said...

cheghadr delam baray in golak va khodet tang shode bood. ajab axhaye bamazei pesaremoon dige kam kam dare mard mishe mashallah. miboosamet azize delam