Friday, April 25, 2008

۱۳۸۷ - ۱۳۷۶ = ۱۱


امروز اگر بودی، برایت یک قصه می گفتم. یک قصه ، که باتمام قصه هایی که تا به امروز برایت گفته بودم فرق داشت. می خواستم برایت قصه ششم اردیبهشت را بگویم. همه اش را که نه ... هر آنقدریش را که می فهمی... حتی اگر هیچ چیزش را نمی فهمیدی ، برایت قدری از قصه اش را می گفتم ... می خواستم هر سال که یک کمی بیشتر می فهمی ، یک کمی بیشتر از قصه اش را بگویم

نمی دانم تا چند سالگی دوام می آوری و پای قصه ام می نشینی... ولی من به امید گفتن خاطره تک تک لحظاتش برایت می مانم... گفتن از کسی که رد پای گامهایش بر دلم، قدمتی ۱۱ ساله دارد

به امید اینکه سالهای سال ، شش اردیبهشت ، چشم هایمان را زیر یک سقف، از خواب ناز ، باز کنیم 
 

4 comments:

Anonymous said...

maryam jan salam. khubi? cheghadr gham dare hamin chand satr. poste ghabli ham ke pak kaardi engar? negaran shodam. movazebe khodat bash. be omide khoda in rooz haye doori va deltangi ham tamoom mishe. baratoon doa mikonam.

Anonymous said...

rasti salgarde ezdevajetoon mobarak, age dorost hads zade basham.

Anonymous said...

سلام وبلاگ دو دوست منتظر حضور گرم شماست.شاید شما هم در قسمتی از وجودتون به ادبیات علاقه داشته باشید.پس چرا منتظرید، بیاید و تو مشاعره شرکت کنید.

www.donika.blogfa.com

Anonymous said...

:-*
پرستووو | Homepage | 04.26.08 - 4:17 am | #

:-* >:D<
chize digeyi nemitonam begam
faghat nemifahmam chera injori kardi?
poste ghablit koo?
chera javabe offline hamo nemidi?
bekhoda negaranam
maryam | 04.26.08 - 5:23 am | #

مامان مریم عزیز سالگرد ازدواجتون رو تبریک می گم
شور زندگی ترانه ای است که عشق می سراید

با بهترین آرزوها
ایدن | Homepage | 04.26.08 - 5:39 am | #

salam
baaz ham besiyaar besiyaar mobaarak(boos)
hala ishallah ghazaash ro be ja miyaarin
baaz ham ishallah kheyli kheyli zood dobaare ba ham bashin.
hatman az in be bad salgarde ezdevaaj bishtar be ham dige miresin:D
oon 2 ta poste ghabli ro ham khoob shod paak kardi
boos.baghal
safur | 04.26.08 - 7:43 am | #

Salam Maryam khanoom, shoma kodoom Maryam i? javabe chi ro nadadam?

va az tabrike hamatoon mamnoonam
مریم | 04.26.08 - 9:49 am | #

مريم جون پست بسيار زيبايي بود و اشك به چشمم نشوند . اميدوارم ساليان سال ششم ارديبهشت را 3 نفره يا شايدم 4-5 نفره جشن بگيريد و در ساليان نه چندان دور قصه ششم ارديبهشت را براي نوه نتيجه هات تعريف كني .
آنا | Homepage | 04.26.08 - 9:55 am | #

سلام مریم جان . خیلی جالبه که سالگرد ازدواج من هم 6 اردیبهشته البته با 9 سال تاخیر نسبت به تو . از این به بعد این روز حتما یاد تو هم می افتم . سالها در کنار هم ذره ذره عشق را احساس کنید
سپیده | 04.26.08 - 10:58 am | #

تو سپیده خودمونی؟ سپیده ی توی شریف؟ تو ازدواج کردیییی؟
woooooooooooooow

چرا پس من نمی دونستم؟ حتی با شک و تردیدش هم کلی ذوق داشت؟ زود بگو لطفاٌ که خودتی یا نه
مریم | 04.26.08 - 11:27 am | #

منم مریم همون مریمی که هر وقت آنلاین پیدات بکنم بهت پیغام می دم
همون که نصف دفعاتی که پیغام می ده تو سر کلاسی
همونی که همیشه مزاحمته
همن دلخسته تنها
شناختی؟
maryam | 04.26.08 - 12:17 pm | #

Salam Maryam jan, mamnoonam dokhtari, oza hamoon jooriast ke bood, doa kon baramoon
مریم | 04.26.08 - 12:44 pm | #

سلام مریمی اولا تبریک ثنیا دلم خیلی برات شور میزنه چی شده خانومی میشه بگی ... بد جور دلنگرانتم ... بوسسسسسسسسسسسس
یاسمن بانو + | 04.26.08 - 1:18 pm | #

mamnoonam yasaman jan, Rastesh kheyli hale tozihesh nist, faghat doa kon lotfan
مريم | 04.26.08 - 3:14 pm | #

آخی نازییییییییییییی!!
Anonymous | Homepage | 04.26.08 - 6:41 pm | #

این بالایی من بودم:دی
زهرا | Homepage | 04.26.08 - 6:42 pm | #

من هم تبریک می گم
انشاءالله به پای هم پیر شین ننه!
بنفشه | Homepage | 04.26.08 - 11:36 pm | #

سلام . من همون سپیدم . در تمام این مدت همیشه وبلاگتو می خوندم . و انگار از نزدیک شاهد بزرگ شدن پسر خوشگلت بودم . ان شاالله همه چیز اون جوری که دوست داری پیش بره . غیر از دوست و همکلاسی میشه گفت الان دیگه همسالگردی هم شدیم
سپیده | 04.27.08 - 5:00 am | #

WooooooooooW Sepideh joon

خیلی خیلی خیلی مبارک باشه خود ازدواج و دومین سالگردش. ایشالا که همیشه شاد و خوشبخت باشی. می بوسمت
مریم | 04.27.08 - 8:59 am | #

سلام
سالگرد ازدواج مبارک.
خیلی خوشم اومد از سبک نوشتاریت خواهر...
جدی 11 سال شدها!! انگار همین دیروز بود که فکر کردیم خلقی راحت شدند اما دریغ و 100 افسوس!!!
که حرص و جوشش به قوت خودش باقیه!!!
خودت یه شکلک زبون دراز برای این کامنت تصور کن!!!
مامان اکرم | Homepage | 04.27.08 - 1:11 pm | #

راستی من 1000 دفعه خواستم بگم ولی یادم رفت!!
خجالت داره والا!
تیتر لینکات رو گذاشتی :
Not excatly friends but I read them
پس توی رفاقت ما هم تشکیک ایجاد کردی!
هی هی زمونه...
مامان اکرم | Homepage | 04.27.08 - 1:14 pm | #

راستی نگفتی چه خبرا؟!
من همچنان توی خماریم!!!
مامان اکرم | Homepage | 04.27.08 - 1:17 pm | #

1- mamnoon
2- Chakerim !!! ( to bekhoon eradatmandim)
3-kooft
4- ki, koo, koja? khab didi ? :D
5- vel nemikone ha
6- Doa kon
7- :*
مریم | 04.27.08 - 1:28 pm | #

نخیر هم خواب ندیدم.
عزیزم شما که سوات (تو بخون سواد) انگلیسی داری چرا این حرف رو می زنی؟
توی لینکا همه شبه رفقا رو گذاشتی یه طرف
ما رو هم گذاشتی همون طرف!!
نه واقعا بهم برخورد...
مامان اکرم | Homepage | 04.28.08 - 9:30 am | #

من اصلا کی گفتم کی رفیقه کی نیست؟ گفتم من این وبلاگا رو می خونم :پی
مریم | 04.28.08 - 12:44 pm | #

salam maman maryam golam, ruie mahe alirezaie nazaninamo mibusam, delam vaseie inja kheili tang shode bud, az in postet ie chizi mesle salgarde ezdevaj ia tavallod o ina bar miad, be harhal omidvaram mobarak bashe baratun, man o asal basal ham ruzaie entezar ro migzarunim, be in omid ke in ruza be shadi o salamati vaseie hardomun begzaran o ruzi berese ke baraie avalin bar be surate ghashangesh buse mizanam,
baramun doa konid,
hamishe shad o salamat bashid
asal basal | Homepage | 04.29.08 - 11:27 am | #

انشاالله هميشه سلامتي وسعادت.

من در وبلاگم مطلبي در خصوص خطر قحطي در ايران نوشته ام كه شما را به خواندن آن دعوت مي كنم.
علي | Homepage | 04.30.08 - 1:56 pm | #

سلام
یه مدت که این تیتر لینکات همون طوری بود که گفتم. باور نمی کنی؟
حالا می بینم عنوانش تغییر کرده.
ها چیه؟ ترسیدی؟
خوشم میاد حساب می بری.
باز هم یه شکلک زبون دراز...
مامان اکرم | Homepage | 04.30.08 - 2:09 pm | #

سالگرد ازدواجتون مبارک باشه . هنوز از هم دورین ؟
مهسا | Homepage | 05.04.08 - 4:45 am | #

سلام
خوبی خواهر؟
چرا هیچی نمی نویسی؟
یه خبری بده.
باز هم زنگ می زنم خونتون ها!!!
مامان اکرم | Homepage | 05.05.08 - 8:34 am | #

سلام.خوبی؟تبریک میگم. ایشالله به پای هم پیرشین.

من مسافرکوچولو هستم. آدرسمون عوض شده. این آدرس جدیدمون است.
علیرضا و باباش برنگشتن ؟
پازل زندگی | Homepage | 05.07.08 - 8:51 am | #

مريم جوني حبر جديدي نشد ؟
پرستووو | Homepage | 05.07.08 - 9:01 pm | #

سلام مریم جون
خوشحالم که دوباره ازت میخونم و لی نم یفهمم چی شده . وای خیلی ترسیدم توروخدا بهم بگو چی شده. خوبی؟ پسری نازت چطوره؟ همتون خوب خوبین؟ پس چرا سالگرد ازدواجو اینجوری؟
زودی بهم بگو تا از نگرانی دربیام.
آوا | Homepage | 05.13.08 - 7:56 am | #

سلام خواهر
چه خبرا؟
تهدیدم رو عملی می کنم ها!!
یه خبری بده.
تو فکرتم
مامان اکرم | Homepage | 05.13.08 - 5:36 pm | #

همه دوستای مهربونی که احوال می پرسین. خیلی ازتون ممنونم. هیچ خبر خاصی نیست. فقط دعا کنین
مریم | 05.13.08 - 7:13 pm | #

با سلام وبلاگت خيلي قشنگه اگر مايل به تبادل لينک هستي ما را با نام "جديدترينها" لينك كن بعد در بخش نظرات به ما خبر دهيد تا شما را در كوتاهترين زمان لينك كنيم.متشکرم
اين هم کد لوگوي ما:

محسن | Homepage | 05.16.08 - 8:01 pm | #

مریم جون هر وقت میام اینجا نفسم بند میاد و گلوم میگیره.خدا کمکت کنه.
Nazaning | 05.18.08 - 9:09 am | #

بابا ما كه جيگرمون پاره پاره شد . بالاخره شماها همو ديدين يا نه ؟ ( موكنون و اشك ريزون ) . زودتر خبر بده از خودت .
آنا | Homepage | 05.18.08 - 12:08 pm | #

ممنون نازی جون
نه آنا جون ، هنوز نه

مریم | 05.18.08 - 12:16 pm | #

salam maryam jan
aval az hame tabrik migam vase in ehsase ghashang
yadam nemiad ke barat comment gozashte basham ya mano beshnasi
man doste on khahare ....am.
inja sar mizadam chom kheili neveshte hato dost dashtam
va daram.
onja ham tatil nist
ghi behesh sar mizanam
mamnoon az lotfet
be omide jam shodane dobaratoon shad o khoshhal TO IRAN
hanieh | 05.19.08 - 9:41 pm | #

سلام . خوبین . یه عکس جدید از علیرضا جون نمی خواید برامون بزارید ؟
سميه مامان ايليا | Homepage | 05.21.08 - 10:43 am | #

سلام مامان مریم
ما خیلی دلتنگتیم
ما رو از خودت بی خبر نذار
:-*
ایدن | Homepage | 05.25.08 - 6:43 am | #

سلام
تا کی می خوای رو اعصاب من راه بری؟
مدتش رو مشخص کن لطفا!
بنویس عزیزم! بنویس!
مامان اکرم | Homepage | 05.26.08 - 7:53 am | #

مريم جون هر روز منتظر يه خبر خوشحال كننده از طرف شما هستم ... هنوزم شما هم رو نديدين ؟ ... انشاا... هر چي زودتر اون لحظه ي موعود برسه و همه چيز به حالت عاديش برگرده :*
پرستووو | Homepage | 05.30.08 - 10:52 am | #

aadam mimoone too kaare khoda!
har dafe miyoomadin hamash doa mikardam ye khoorde dirtar bargardin ya zamaan dir begzare vali mesle bargh migzasht!
hala hamash doa mikonam ke khodaya!nemikhaam bemoonan,nemikhaam pishemoon baashe,bargardan,vali hamchenaan hastan!!(albatte ghadameshoon besiyaar be rooye cheshm)
va albatte in hich monaafaati nadare ba inke az boodanesh lezzat mibaram,vali kaash in lezzat ro nemibordam va to mibordi....
safur | 05.30.08 - 5:41 pm | #

khaharie azize delam, movazebesh bash kheyli... nazar ziad deltangi kone,.. delam dare barash mimire...
مریم | 05.31.08 - 2:19 pm | #

من که ربطی به شما ندار دلم براش تنگ شده چه برسه به شما. حال همسر خوبه ؟کی هم رو میبنین؟ نمیتونی بیای ایران ؟
پازل زندگی | Homepage | 06.01.08 - 1:32 pm | #