Friday, February 01, 2008

دلتنگی - آخرین قسمت


نازنینم ، مه جبینم ، گل پسرم
نه من می تونم بگم چقدر دلم برات تنگ شده. نه تو می تونی بفهمی
نه من می تونم بگم چه بی اندازه خوشحالم که امشب ( آره امشب ، همین امشبی که الان ساعت پنج و چهل و سه دقیقه صبحشه ) اگه خدا بخواد، می بینمت ، نه تو می تونی بفهمی
نه من می تونم اشکایی که با دیدن چهره قشنگت توی عکسا ، از چشمام سرازیر میشن رو،توجیه کنم، نه تو می تونی بفهمی
نه من می تونم دلیل بیارم برای دستی که هر بار این مدته با شنیدن صدات روی قلبم جا گرفته ، نه تو می تونی بفهمی
نه من می تونم هیجانی که توم برای خریدن همه شکلات های مغازه ها برای تو موج می زنه رو توصیف کنم ، نه تو می تونی بفهمی
نه من می تونم بگم چند بار همه کتاب های عکس برگردون دار "لمان سانتغ" رو ورق زدم تا بهترین ها و مفید ترین هاش رو برات انتخاب کنم، نه تو می تونی بفهمی
نه من می تونم بگم با دیدن چند تا پسرکوچولو با موهای لخت ، نگاهم مات شده و پاهام سست ، نه تو می تونی بفهمی
نه من می تونم بگم به چه غایتی خدای مهربون رو برای داشتنت شکر می کنم ، نه تو می تونی بفهمی
نه من می تونم بگم چه بی نهایت دلم برات تنگ شده ، نه تو می تونی بفهمی
نه من می تونم بگم به قاعده چند هزار تا آسمون دوستت دارم ، نه تو می تونی بفهمی

فقط بدون یه چیزایی هست که من نمی تونم بگم و تو نمی تونی بفهمی. فقط بدون دوستت دارم. فقط دوستم داشته باش

7 comments:

Roya said...

چشمت روشن باشه. امتحانات تموم شد؟ خسته نباشی. منم درسام شروع شده و از علیرضامون! (که البته بیست و شش ، هفت سالی از علیرضای شما بزرگ‌تره) دور شدم :(

Anonymous said...

اما من همه اینها رو می فهمم

چشمت روشن مریم جون . از طرف من هم
تا می تونی ببوسش .

Anonymous said...

اگه بدونی چه جور دلم برای خودت و علیرضات تنگ شده...ا

سورملینا said...

مامانی آخه میشه این پسر خوشگل رو دوست نداشته باشی جیکر طلا رو ببوس

Anonymous said...

:*اينجا بايد كامنت گذاشت يا اون كناري؟

Anonymous said...

بابا اینقدر به بچه نگین تو نمی فهمی! واسه اعتماد به نفسش خوب نیست!!! :D
در ضمن، پست واقعاً قشنگی بود!
رئیس | 02.01.08 - 11:24 am | #

na man mitoonam hesamo az khoondane tamoom shod begam na to mifahmi

khosh raftid, ishalla khosh biain :D

dar panahe khoda
rahgozar | 02.01.08 - 1:13 pm | #

mifahme..........
roozi ke pedar shod......
safar be kheyr.....
مسافرکوچولوها | Homepage | 02.01.08 - 1:14 pm | #

:* خوش بگذره مريم جوني
Parastoooo | Homepage | 02.01.08 - 5:58 pm | #

سلام
دیگه انتظار به سر رسید
حتما یه روزی پسرت همین حرفا رو به بچه خودش میزنه و حس الان تو رو می فهمه، در حالیکه الان این نوه شماست که نمی فهمه! پس همیشه یه عده وجود دارن که این چیزا رو نفهمن!
بگذریم، اقامت خوشی را در تهران برای شما آرزو می کنم، و برای دیدنت لحظه شماری می کنم.
مریم
maryam bizi | 02.01.08 - 8:36 pm | #

بلفي------------http://belfyjoon.persianblog.ir/

http://belfyslinks.persianblog.ir/


می فهمه... به خدا می فهمه!
Anonymous | 02.02.08 - 11:32 am | #

سلام
آرزو مي‌كنم كه يه روزي همه‌ي بچه‌ها بخصوص پسرها كه هيچ وقت مادر نميشن اين چيزا رو بفهمن!!
حداقل يه گوشه‌اش رو...
مامان اكرم | Homepage | 02.03.08 - 10:09 am | #

حالا بیا تعریف کن که وقتی دیدین همدیگرو بعد از این مدت عکس العمل هر کدومتون چی بود؟
delaram | Homepage | 02.04.08 - 10:35 am | #

خوشحالم مریم یواقعا خوشحالم بوسسس برای هردوتون
ياسمن بانو | Homepage | 02.06.08 - 9:56 pm | #

حالا علیرضاست و مامان... دلتنگی‌ها با همه درازیشون تموم شدند و این آخرین قسمته. از این به بعد سری جدید شروع میشه... بدون دلتنگی و با لذت بودن پسر و مادر در کنار هم... چشماتون روشن و دلهاتون همیشه خوش باشه...ا
لیلا | Homepage | 02.07.08 - 12:39 pm | #

cheshmeton roshan
ronika | Homepage | 02.12.08 - 1:26 pm | #

مگه می شه نفهمه . از اون عشقت . از اون نگاه مهربونت ....... 120 ساله باشه پسرک نازنینت .
آرام | Homepage | 02.13.08 - 2:34 pm | #

حالا ما دلمون تنگ شده چيكار كنيم مريم جوني؟ ... بنويسين ديگه :*
Parastoooo | Homepage | 02.14.08 - 9:29 pm | #

براتون ساليان سال شادي و آرامش و سلامت و سعادتمندي در كنار هم آرزومندم

شازده كوچولوي عزيز ما را ببوسين
باباي فردا | Homepage | 02.16.08 - 4:49 am | #

واااااااااااااي ديگه واسه كوچولوهامون اسم نه رو تكرار نكنيم ماماني كوچولوها تحمل حرف نه رو ندارن
مامان ايليا | Homepage | 02.17.08 - 12:06 am | #

................ ٭ §٭ §٭§٭
.......... ٭ §٭ .............٭ §٭
......... ٭ §٭ ................ ٭ §٭ ...................٭ §٭ §٭ §٭
....... ٭ §٭.......................٭ §٭.......... ٭ §٭ .............٭ §٭
....... ٭ §٭..........................٭ §٭ .... ٭ §٭ ...................٭ §٭
....... ٭ §٭ ..........................٭ §٭٭ §٭ .........................٭ §٭
........ ٭ §٭..............................٭ §٭ ..............................٭ §٭
......... ٭ §٭ ................................................................٭ §٭
........... ٭ §٭ ..............................................................٭ §٭
............. ٭ §٭ ............سلام.ترلان پروانه (بازیگر مطرح کودک)یه .بلاگ داره به چه قشنگی.حتما سر بزن و لینکش کن. رو وبسایت کلیک کن.وقتی رفتی تو وبش یادت نره اسپیکرتو روشن کنی.............٭ §٭
............... ٭ §٭ .......................................................٭ § ٭
................. ٭ §٭ ...................................................٭ §٭
................... ٭ §٭ ...............................................٭ §٭
..................... ٭ §٭ .........................................٭ § ٭
........................ ٭ §٭ ....................................٭ §٭
......................... ٭ §٭ ..............................٭ §٭
.............................. ٭ §٭ ......................٭ §٭
.................................. ٭ §٭ .............. ٭ §٭
..................................... ٭ §٭ .........٭ §٭
........................................ ٭ §٭..٭ §٭
............................................... ٭ ٭§

[لبخند]
tarlan | Homepage | 02.19.08 - 9:55 pm | #

اما من مي فهمم چون يك مادرم . خداروشكر كه دوري تموم شد . اما بي معرفت فقط از دلتنگيهات برامون مي نويسي؟ از لذت ديدار هم بنويس ديگه
آنا | Homepage | 02.23.08 - 2:19 pm | #

این عکسش خیلی خوشمزه و لذتبخشه

ایشالا همیشه کنار هم خوشبخت و سرخوش از داشتن همدیگه زندگی کنین
مامان امیرعلی و � | 02.25.08 - 7:56 am | #

می دونم دوری از بچه حتی برای یه روزش هم خیلی سخته و خدا رو شکر که این دوری به زودی تموم میشه
مثل همیشه نوشته هاتون عالی بود.
عکسای پسری که چند پست قبل گذاشتین خیلی قشنگ بود. ماشالله بزرگ شده و خوشگل تر شده
سميه مامان ايليا | Homepage | 02.27.08 - 8:09 am | #

پس کجایی شما مامان مریم؟
دلم یه فسقلی شده ولی نیستی
گرییییییییییه
maryam | 03.04.08 - 5:27 am | #

پس کوشین؟ چرا نمیاین؟
رئیس | 03.06.08 - 3:58 am | #

bah bah cheshme shoma roshan! movazeb bash nakhorish vaghti oomad!!
mahsa | Homepage | 03.09.08 - 8:20 am | #

مریم جونم. بوس و بغل فر اون. همش توی فکرتم. امیدوارم همیشه پیش هم خوشحال و خوشبخت باشین
سبا | 03.12.08 - 10:26 pm | #

سلام مريم جوني ... كجايي پس؟ ... هنوز ايرانين؟ ترم جديد شروع شد كه ... بياين بنويسين ديگه :* ... راستي راستي سال نوتون مبارك يه عالمه پسر عسلي رو ببوسينش از طرف من :*:*:*:*:*:*
پرستووو | Homepage | 03.18.08 - 8:39 am | #

salam
benevis(lotfan.ba labkhand:D)
safur | 03.20.08 - 11:50 am | #

من هی میام اینجا می بینم خبری نیست، افسردگی گرفتم! کوشین پس؟! تازشم هی میام آدرس وبلاگمو بدم که بعداً بهم نگین الدنگ، بعد می بینم انگار خودتونم دیگه به اینجا سر نمی زنین! ا
رئیس | Homepage | 03.23.08 - 8:44 am | #

سلام مامان مریمی! علیرضا قشنگتون چطوره؟
هنوز ایرانین؟
سال نوتون مبارک!
مامانی وبلاگ براردزادم یگانه رو می زارم واستون بهش سر بزنین اگه دوست داشتین!

http://yegane86.blogfa.com/
baran | Homepage | 03.23.08 - 10:42 pm | #

دلم برایت تنگ شده است پسرک
مامان مریم | 03.27.08 - 3:49 am | #

salam maman maryam.
shoma khubid?alireza kushulu khube?
maman maryam man az shagerdaye babaye alirezam,inja miam mibinam khabari nist,maloome ke hale aghaye khatibi behtar nashode!

sepideh khaef | 03.27.08 - 9:20 pm | #

مامان مريمي ؟ ما رو نگران كردين... چرا نمينويسين؟
پرستووو | Homepage | 03.30.08 - 1:13 am | #

اميدوارم هر چي سريعتر همه چي درست بشه مريم جون ... فكرش رو هم نميكردم . حتما براتون دعا ميكنم .:*
پرستووو | Homepage | 03.31.08 - 2:18 am | #

مریم جونم ... خوبی ؟
سبا | 03.31.08 - 8:56 pm | #

che del ro milarzone neveshtehaton :x
:*
khale asalak | Homepage | 04.01.08 - 8:10 pm | #

سلام
سال نو مبارک جوان جان (از سال شمسی که خبر داری ایشالا؟)
از شوخی گذشته سال خیلی خیلی خوبی رو برای تو و خانواده ارزو میکنم
soudeh | 04.05.08 - 7:10 am | #

عزیزدلم سال نوت مبارک . در کنار علیرضای نازنینم و همسرت . روزهایی سراسر شادی / عشق / سلامت برات آرزو می کنم . همیشه ، ایام به کام ....
آرام | Homepage | 04.06.08 - 3:09 pm | #

سلام مامان مریم ، من شما رو نمیشناسم و کاملا تصادفی وبلاگتون رو دیدم ، از این راز و نیاز کردنتوتن با آقا پسر گلت خیلی لذت بردم از این وبلاگ که متعلق به یه دوست شاعرمه و اتفاقا اونم یه مامان مهربونه دیدن کنید ، فکر میکنم همزبون باشید http://www.mehrmanesh.blogfa.com/
یه دوست | 04.08.08 - 11:03 am | #

هنوزم دورين از هم؟ ... عليرضا اومد؟
پرستووو | Homepage | 04.10.08 - 3:10 am | #

نه پرستو جون. دوریم هنوز
مریم | 04.10.08 - 11:26 am | #

benevisin dige maman maryam
Anonymous | 04.10.08 - 12:34 pm | #

سلام.خوبی؟کجاااااااااااااایی؟؟؟ چرا آپ نمیکنی؟؟؟
مسافرکوچولوها | Homepage | 04.12.08 - 1:35 pm | #

goftam ye chiz benevisam inja ro khaak nagire!
alirezaa pas farda bozorg shod mige chera in hame vaght baram naneveshti!!!
chi javab midi to??
benevis dige!!!(albatte lotfan va ba labkhand:D)
basi doostat daram
safur | 04.12.08 - 3:39 pm | #

Anonymous said...

goood