Thursday, July 20, 2006

Ice Age

دلکم

به کارتون های مورد علاقه ات چند تا دیگه هم اضافه شدن. 4 تاش رو می تونی با تلویزیون ببینی و بقیه رو قانونش اینه که باید بری با کامپیوتر که در اون فاصله مامان و بابایی هم توی صفحه تلویزیون یه تصاویری جز نیمو و شرک و آیس ایج و آهو ببینن. خیلی حال می کنم از اینکه یه دفعه میگی کانن - کارتون - و بعدشم سریع اعلام می کنی که کدوم رو می خوای. آوو و نیمو - که دیگه مثل کوچولوگیات ممو نمیگی و قشنگ نیمو میگی - که تکلیفشون معلومه. شرک هم گاهی کیش گاهی ایش ه گاهی اَیینا - یعنی از اینا !!! که واقعاً نمی دونم چرا این رو میگی - ولی اون چیزی که من کشته شم، وقتیه که آیس ایج می خوای. آیس ایج و نیمو با هم توی یه دی وی دی هستن. و تو چون تازه داری یاد می گیری که با فلاکت بگی آیس ایج، هر وقت اینو می خوای، میگی نیمو و بعدش اضافه می کنی که نیمو نه ... و من واقعاً از ته دلم می خندم وقتی می بینم سعی می کنی هر جوری که شده منظورت رو برسونی نازنینم

چند روز پیش ماشین هات رو از کوچیک و بزرگ ردیف چیده بودی و خیلی با احتیاط از کنارشون رد میشدی و می گفتی اتانتیون- اتانسیون- . اومدم پیشت و گفتم وااای مامانی چقدر ماشین داری. می شمریشون؟ گفتی


un , deux , quatre ( 1-2-4 ) =))

Tu ne peux jamais découvrir combien je t'aime… Jamais


16 comments:

Hamid said...

Salam
:)
chera ax nemizari too khode safheye asli?
man montazere update shodane roozane hastam:D
ya hagh

Maman Maryam said...

akhe laptop ke recover shod , ACDsee nadarim :p

Anonymous said...

salam maryam joon koli zogh kardam ke tond tond be rooz mishe inja alireza joon ro beboosid az ghole man ...rasti mitoonam beporsam shoma kodoom keshvar saken hastin ?

Maman Maryam said...

salam mehraneh jan, mamnoon az lotfet, ma dar hale hazer suisse hastim.

Anonymous said...

تو هيچ وقت نمي توني به ميزان عشق و علاقه من پي ببري

همسرم اون جمله زيبا را برام تقريبا ترجمه كرد و درسته شايد بچه ها هيچوقت ميزان علاقه پدر و مادر را ندونن تا اينكه خودشون در همون مقام قرار بگيرن

راستي عليرضا عزيز ما يه دونه همبازي نمي خواد؟ بهش بگين من حاضرم يه روز كامل با خودش و اون ماشيناي خوشگلش بازي كنم

Anonymous said...

سلام. اول بگم که خطتون خیلی ریزه. می شه درشت تر بنویسید. حالا برم بخونم.

Anonymous said...

سلام. اول بگم که خطتون خیلی ریزه. می شه درشت تر بنویسید. حالا برم بخونم.

Anonymous said...

سلام دوباره. وبلاگتون رو خوندم. خیلی وبلاگ خوبی دارین و پسرتون خیلی بامزه وشیرین زبونه. خدا حفظش کنه. فقط متوجه نشدم چند سالشه.
بازم خواهش می کنم که با خط درشت تر بنویسید که ما هم بتونیم بدون ضعیف شدن چشممون بخونیم.

Maman Maryam said...

سلام شهرزاد جان. ممنون از لطفت. پسرک من آخر این ماه 2 ساله میشه. و اینکه چشم. سعی می کنم درشت تر بنویسم اگه یادم نره

Anonymous said...

بقیه نوشته ات رو من نمی بینم واسه همه همینطوره؟

Maman Maryam said...

بقیه نوشته ام چیه ویلی جون؟ من نفهمیدم منظورت رو

Anonymous said...

akhe fesgheli to onghadar bozorg shode keh karton shenas ham shodi
delam barat ye zares aghy khoshgel o khosh tip

Anonymous said...

مامان مریمی. ببوس این گل پسر کوچولوی شیرین زبونو. آیس ایج خیلی قشنگ بود. منظورم طرز تفهیم علیرضاست. راستی منم فامیلیم خطیبیه. فامیلیم یعنی؟

Anonymous said...

سلام آخر نوشته هات براي من اينجوري تموم ميشه واسه همين گفتم نصفه است



میشدی و می گفتی اتانتیون- اتانسیون- . اومدم پیشت و گفتم وااای مامانی چقدر ماشین داری. می شمریشون؟ گفتی



un , deux , quatre ( 1-2-4 ) =))

Tu ne peux jamais découvrir combien je t'aime… Jamais

Anonymous said...

نيم وجبي شمردنم ياد گرفته. اي عليرضا شيطون و شيرين زبون كه من خيلي دوست دارم.

Anonymous said...

Maman maryam e aziz
Bayad begam alirezaye shoma kheilii naze beee nahayaat , mese ye fereshtaast. Inoo vaghean migam , man aksashoo be hame too khone nehoon dadam va aksii ke kenare television dare mikhande roo gozashtam poshte safheye system am ta hamishe be yadesh basham, che gahd nazee, jaye man bebosidesh, nazesh ham koni.enshaallah ke hamishe movafaghoo pirooz bashidd, va alireza kochooloo ham hamishe salem bashe.
Man saram az iran