Thursday, July 13, 2006

بی تابی ات را برای حرف زدنش به خاطر بسپار

دلبرکم

ازم خواستی برات آهو بذارم ( به قول خودت آوو ، منظور سی دی آهویی دارم خوشگله است) وقتی گذاشتم ازت پرسیدم که

c'est bon ? ça tu plaît?


امیدوارم روزی که این رو می خونی در این حد فرانسه بلد باشی ولی به هر حال یعنی خوبه؟ خوشت میاد؟

گفتی

ça va!!!


دو سه روز پیش می خواستم لباسات رو در بیارم چون هوا گرم بود. بهت گفتم که می خوای لباست رو در بیارم؟ بر خلاف همیشه که در مقابل هر گونه تغییر لباس اینرسی داشتی، قبول کردی. همینطور که داشتم لباست رو در میاوردم زیر لب گفتم :

c' est chaud.


یه لبخندی زدی حاکی از اینکه اِاِاِ .. انگار تو هم یه چیزایی بلدی ها مامانی و بعد تکرار کردی سه شو ( یعنی گرمه ) !!! فرداش وقتی دوباره ازت پرسیدم می خوای لباست رو در بیارم یا نه؟ جواب دادی که

Oui... c'est chaud


از تک تک کلماتی که میگی لذت می برم و سعی می کنم ازشون حظ وافر ببرم. از فرانسوی هاش بیشتر لذت می برم.. نمی دونم چرا ... شاید به این خاطر که این من نیستم که بهت یاد میدمشون... شایدم به این خاطر که همیشه زندگیم از اینکه بچه های دو زبانه قر و قاطی حرف میزدن عشق می کردم... مادری، دوستت دارم. اینو همیشه یادت بمونه... لطفاً



پ.ن. یادم نبود که پست بی عکس قبول نیست

اینم چند تا عکس که مامانی از بالکن خونه از حیاط مهد گرفته که پسرک با دوستاش مشغول آب بازی ان. اگه گفتین پسرک کدومشونه :p


اینم عمر مادرش


22 comments:

Hamid said...

Salam
hatman yadesh mimoon eke to cheghadr doostesh dari. mage momkene ghalbesh in hame mohabbat ro faramoosh kone?!
Iahslls ke hamishe az harf zadanesh lezzat bebarim!:))
ya hagh

Hamid said...

zemnan, poste bi ax, nim post hesab mishe:D

Anonymous said...

maman maryam, besh yad bede il fait chaud :)

Anonymous said...

آخیش بالاخره تونستم توی عکس ها پیداش کنم
البته توی عکس آخری که تنهایی ایستاده بود
مطمئنم اگه خانم ها این عکس ها را ببینن خیلی سریع می تونن دلبرک شما را پیدا کنن ولی خوب آقایون در عکس دیدن استعداد کمتری دارن

بچه های دو زبونه ، شیرینی کلامشون خیلی دلنشین تره و گویا وقتشه که بگم لطفا علیرضا عزیز را از طرف من ببوسین

Maman Maryam said...

anonymous jan, mishe khodetoono moarrfi konid o bandeh i ro az sargardani nejat bedid :p

Maman Maryam said...

badesham ke baba il fait chaud kheyli sakhteeee :p hanooz kar darim ta oonjaha

Anonymous said...

salam
hatman bekhatere harfe man up kardin na? (khob che eshkal dare man intori fekr konam :)) )

dar rastaye khaheshhaye shoma khastam khahesh konam in kalamate kharejaki ro baraye amsale man mani konid " ta bandeh i ro az sargardani nejat bedid"

dar panahe mehrban tarin

Anonymous said...

haan yadam raft begam
pesaretoon mesle in adam khoshtipa hastan ke hey lebas taneshoon mikonan, hey moohashoon ro ye tori mikonan, hey ye karayi mikonan... ba'd mindazaneshoon too majale va... shode!

kolesh yani : aaaaa che pesare khoshtipi :D
(omran cheshme man shoor bashe! elahi ke dar panahe khaleghesh hamishe salamat bashe)

Anonymous said...

سلام
من که همون اول پیداش کردم!
خیلی باحاله!

Anonymous said...

فداش بشم تو عکس اول داره چپ چپ مربی شو نگاه میکنه و تو دو تا عکس بعدی هم کنار استخر دست چپی چمباتمه زده و داره بازی میکنه از طرف من یک عالمه ببوسش مریم جونی

Anonymous said...

maman maryam e gol, man yek rahgozaram ke be zogh e didan e akshaye pesar e gol e shoma inja ziad sar mikesham, esmam ham khale Marjan e :)

Maman Maryam said...

agha hannan, rastesh ro age bekham begam ine ke , vaghean bad az khoondane commente shoma neveshtam, yani commentetoon ro ke publish kardam , nemidoonam chera daram angizeye neveshtan be vojood oomad, bache ro tashvigh nemikonan dige... ye bar ke kardan injoori shod:p

Anonymous said...

salam maryam jan rozet mobarak

Maman Maryam said...

khaleh marjan, hala mishe begid ke chera shoma french baladin? :p

Anonymous said...

بي نهايت سپاسگزارم.
راستي روزتون هم مبارك باشه.

Anonymous said...

مريم جون لطفا" اين پسر خوش تيپ بلبل زبونو ببوس از طرف من . چه خوب كه از توي خونه مي توني مهدشونو ببيني و آب بازي چه كيفي مي ده به بچه ها . فكر مي كنم كه تو عكس دوم و سوم همونه كه كنار استخر نشسته و بازي مي كنه .
راستي روزت هم مبارك .

Anonymous said...

بابا این پسر خوشتیپ رو ببینین، عکسهای آرتیستی می اندازه، اونم مدل به مدل. از اونورم عکس لختی پابلیش می کنه.
اگه من فردا عکس مهسا رو تو حموم گذاشتم ، هرکی پرسید چرا ، آدرس تو رو می دم ها!
خوب و خوش باشین.

Anonymous said...

مامان مریم با یکی دو روز تاخیر روزت مبارک. زدو زود آپ کن دلمون تنگ میشه.

Anonymous said...

خوب بالاخره من هم این علیرضای گل دوزبانه را پیدا کردم وای من هم عشق می کنم با بچه های دوزبانه البته ترجیحا انگلیسی و فرانسویلطفا بچلونش از طرف من

Anonymous said...

خوب بالاخره من هم این علیرضای گل دوزبانه را پیدا کردم وای من هم عشق می کنم با بچه های دوزبانه البته ترجیحا انگلیسی و فرانسویلطفا بچلونش از طرف من

Anonymous said...

in nanaze man ke maloome kodome.
chon kam bacheyee hanuz pamperz mibande!
20salesh shod! ino az pash dar biarin. pesaremun fahmidas baba!

Anonymous said...

in nanaze man ke maloome kodome.
chon kam bacheyee hanuz pamperz mibande!
20salesh shod! ino az pash dar biarin. pesaremun fahmidas baba!