Friday, April 23, 2010

پس ورد


گوشی من رو برداشتی و میگی : میشه یه کم با آیفونت بازی کنم ؟
میگم : یه کم تا من بلند شم اشکالی نداره
سریع برش داشتی که گفتم بده تا برات بیارمش
میگی : نمی خواد خودم می تونم
میگم : نه بده پس وردش رو بزنم
میگی : نه خودم بلدم. ... و پس ورد رو در مقابل چشمای حیرت زده من می زنی
میگم : تو پس ورد من رو از کجا بلدی ؟
میگی : یه دفعه داشتی می زدی دیدم یاد گرفتم

خدا به خیر کنه



--------------------------------------------------------------------

دوستایی که من رو از طریق این وبلاگ می شناسن می دونن که من از ابتدای راه اندازی این وبلاگ، سوییس بودم و حالا دو ماهیه که برگشتم و از اونجایی که تدریس و زبان و بچه ها رو به شدت دوست دارم ، دارم برای بچه ها یه سری کلاس خصوصی و نیمه خصوصی فرانسه برگزار میکنم. اگه دوست دارید دختر و پسر های گلتون رو با فرانسه آشنا کنید، یا اگه آشنا هستن و دوست دارید که ادامه بدن، لطفاْ یه تماسی با من بگیرید

۰۹۳۷ ۲۹۷ ۸۰ ۴۶

15 comments:

پرستووو said...

رسیدن به خیر دوست جون ... یه چند تا عکس جدید هم ازین پسر ِ تیز و فرز بذارین ببینیمش خب ... :*

Anonymous said...

سلام
به به! خدا عاقبتت رو بخیر کنه مادر! پس فردا پس ورد چه چیزای دیگه ای رو میخواد پیدا کنه این بلا؟!
می بینم که حسابی فعال شدی مادر! احسنت! احسنت!

مامان اکرم said...

ای بابا مشخصاتم رو ثبت نکردم مادر!!

khale safur said...

عزززیییزم
:*:*:*

khale safur said...

عزززیییزم
:*:*:*

A.S.H said...

man shomaratoono az too webetoon peida kardam! goftam zang bezanam mozahem sham!

foooooooooot
foooooooooot:d

يك مامان said...

هزار ماشالله.ببوسين اين گل پسر باهوش رو.پس شما ساكن تهرانين هم اكنون؟

jivi said...

سلام مامان مریم جان!
خوبین؟ بعدا ها به بچه ی من هم فرانسه یاد بدین

Sultan&Nadia said...

salam ^.^
how r u?
i hope ali reza is fine
i just wanted 2 tell u that
im an artist
and i want 2 draw his picture
can i put his photos in my drawing lessons in the internet
can i??
im waiting 4 ur answer plz ^.^

Maman Maryam said...

Salam,

Sure, please let me know where I can find the drawing if you did it :)

Sultan&Nadia said...

ok inshallah i will ^.^
tnxs alot
http://bintfuj.com/vb/forumdisplay.php?f=151
u will find it here inshallah
and u can see my drawings also ^.^

MCH said...

:D

Atefeh said...

Hi
may i know what did you study in EPFL?
plz compare the hardship of learning english with french.
thanx

Anonymous said...

salam nazar yadetun nare
http://choobine.blogfa.com/

کله گنده said...

من یه ذره بیست و پنج سالم :دی میشه منم بیام؟؟
علیرضام میاد کلاس؟؟؟اگه میاد من بیام :دی
تولد علرضا مبارک :)