Sunday, July 29, 2007

سه سال گذشت

قشنگم

نیم ساعت پیش نمی خوابیدی و من به خاطر خوابوندنت سعی کردم خودم رو به خواب بزنم که بلکه تو به هوای اینکه من خوابم دراز بکشی. تو اومدی ، هی گفتی : مامان ، مامان ، مریم ، مریم و وقتی جوابی نشنیدی گفتی : مردی مریم؟!!!!! در حالی که هم خنده ام گرفته بود ، هم کف کرده بوده بودم از این حرفت ، خودم رو کماکان ساکن و صامت نگه داشتم ، که تو ادامه دادی : اوه مریم ، کام آن !!!!!!! و من واقعاً دیگه نتونستم جلوی خودم رو بگیرم

باید ذکر کنم که نه من و نه بابا هیچ وقت به تو نگفتیم که مُردی؟ و لازم به ذکره که این کام آن هم اثر دیدن کارتون های انگلیسی مخصوصاً اینکریدیبلز یا به قول تو بلش ه



امشب داشتی توی بالکن ، ماه رو به من و بابا نشون می دادی ، یه قدری که گذشت رفتی لبه بالکن واستادی ، یه ابر سوراخ اومده بود جلوی ماه و نور ماه سیاه و سفید شده بود و از لای ابر بیرون می زد . یه دفعه رو به ما کردی و گفتی : اه اه ، کفیف ( کثیف ) شد


پس فردا تولدته مادری و ما قراره ایشالا فردا برات تولد بگیریم. دوست دارم برات بنویسم از همه حس هایی که در آستانه ورودت به چهار سالگی دارم ولی فردا کلی کار دارم و وقت نیست. ایشالا یه روز دیگه. محض ثبت در خاطرات ، نوشته ای رو که باهاش دوستانمون رو به تولدت دعوت کردم اینجا می ذارم. امیدوارم که یه روزی ، به گوشمون بشنویم من و بابا ، حس خوبی رو که از دیدن فیلم هاش بهت دست میده

11 comments:

Anonymous said...

مبارکه انشااله سالیان زیادی زنده باشد

Anonymous said...

پیشاپیش تولدت مبارک عزیز......
شیطون بلای خوردنی :-*

Anonymous said...

خیلی خیلی مبارکه! تولدشو می گم.
دعا می کنم همیشه، دلتون از شوق دوست داشتن همدیگه گرم باشه و به آرزوهاتون برسین.

Anonymous said...

تولد علیرضای عزیزم مبارک باشه
آرزوی سلامتی برات دارم عزیزکم
انشالله سالیان سال در کنار بابا و مامان زندگی خوبی داشته باشی
:-*

Anonymous said...

زادروز قشنگت یک دنیا مبارک باشه جیگر خاله از ایران برات یک عالمه بوس و بغل میفرستم

Anonymous said...

علیرضای کوچولو!
تولدت مبارک. اگر سوئیس هم مثل فرانسه باشه بهت با قاطعیت میگم که تو یکی از خوشبخت ترین کودکانی بوده ای که در این کشور به دنیا آمده اند. تویی که میدانی خانواده یعنی چه...تویی که پدر و مادرت را میشناسی...تویی که مادری داری که با مهر و آرزوهای متعالی تربیتت میکند...تویی که حتما به زودی یادمیگیری علی نام کدام مرد تاریخ بود و رضا که بود....
تولدت مبارک کودک خوشبخت

Anonymous said...

salam
happy Alireza koochooloo's birth day. hope to always be with his very compassionate mother.

Anonymous said...

تولد تولد تولدت مبارك
بيا شمع ها رو فوت كن كه 100 سال- بلكه هم بيشتر- زنده باشي...
آي هوار تولد عليرضا جونمه!
مبارككككككككككككككككه!
خودمو كشتم ها! حاليته كه!

Anonymous said...

الهی قربونش برررررررمX:X:X:X:X
دا شما رو تا هیشه براش نگه داره. چه قدر قشنگ دعوت کردین !! کاش منم سوییس بودم :(
تولدت مبارک علیرضا جووووووووون

Anonymous said...

!!سلام علیرضا و مامانت
ببین من
(Anonymous)
یادم رفت برات اسم و رسمم رو بنویسم واسه همین باز اومدم. خوب بزرگ شی و همیشه شکلات دم دستت باشه انشا الله.

Anonymous said...

سلام علیکم


خیلی مبارکه.